Meeting room management
De kracht van face-to-face vergaderen
Nu telewerk meer ingeburgerd is, komen medewerkers vooral naar kantoor om gericht samen te werken met collega’s en externe partners. Een goede vergadering start dan ook bij een welkom gevoel en een perfect georganiseerde omgeving – van begin tot einde.
Meeting room management met zorg en oog voor detail
Onze meeting room managers verwerken elke reservatie nauwkeurig en bereiden alles tot in de puntjes voor: van de opstelling van de zaal tot catering, bloemen en presentatiemateriaal. Bij aankomst begeleiden zij uw gasten en medewerkers vriendelijk en efficiënt naar de juiste ruimte. Tijdens de vergadering staan zij paraat als persoonlijke assistent, en na afloop zorgen zij ervoor dat de zaal weer netjes in orde is voor het volgende overlegmoment.
De rol van een Meeting Room Manager
De meeting room manager zorgt ervoor dat elke vergadering vlekkeloos verloopt op facilitair vlak. Deze dienstverlening bundelt alle praktische aspecten van een geslaagde bijeenkomst, met tegelijk een hoog niveau van gastvrijheid.
Zodra een vergader- of conferentieruimte wordt geboekt, komt de meeting room manager in actie. Hij of zij regelt alle voorzieningen: het klaarmaken van de zaal, het voorzien van materiaal, het coördineren van bestellingen en het ontvangen van de deelnemers. Gedurende de vergadering fungeert de meeting room manager als aanspreekpunt voor assistentie en ondersteuning.
Na afloop wordt de ruimte opgeruimd en, indien nodig, opnieuw ingericht voor de volgende vergadering. Zo bent u altijd zeker van een professionele, gastvrije en goed georganiseerde vergaderomgeving.
Alles voor de hospitality in uw omgeving
Ontdek de mogelijkheden van onze dienstverlening: